Eindelijk! - Reisverslag uit Perth, Australië van Yara Schotel - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Perth, Australië van Yara Schotel - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

25 Februari 2016 | Australië, Perth

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Mijn reis kon beginnen, ik werd door familie naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid. De eerste vlucht naar Abu Dhabi was heel relaxed, zo'n 5 uur vliegen. De stoel naast mij bleef leeg dus ik kon mijn spullen ook makkelijk kwijt. De 2e vlucht van Abu Dhabi naar Perth was een stuk langer, zo'n 11 uur. Ik heb niet veel kunnen slapen, het was dus een hele lange vlucht.
In Perth stonden mijn oom, tante en nicht op mij te wachten (ik blijf ongeveer een week bij mijn oom en tante logeren). Het was heerlijk weer vandaag, zo'n 30 graden! Na ongeveer 2 uur rijden naar hun huis in Brunswick heb ik mezelf opgefrist en zijn we naar de plaatselijke bowlingclub gegaan. Elke donderdag avond in de zomer spelen ze hier met vrienden en familie het spelletje lawn bowls, dit lijkt op jeu de boules. Daarna was er nog een kleine loterij, aten we een broodje worst en gingen we weer terug naar hun huis. Dat was een gezellige avond!

Ik hoop dat dit verslag te lezen is, op mijn mobiel werkt het niet. Ik moet dus elke keer op zoek gaan naar een internetcafé.. Maar dat komt vast goed!

  • 25 Februari 2016 - 13:42

    Monique:

    Hoi Yara, fijn dat je bent aangekomen in Australie. En wat heerlijk 30 graden. Hier sneeuwde het vanmorgen. Je verslag is goed te lezen. Veel plezier. Grzz. Monique x

  • 25 Februari 2016 - 15:33

    Trudi:

    Hoi Yara, dit vind ik leuk! Zo berichtjes te kunnen lezen en er zo voor te zorgen dat ik toch een beetje jaloers wordt!Have fun and love to all the family!

  • 26 Februari 2016 - 22:06

    Oma:

    Hallo Yara, ik heb je verslag gelezen hoor! Knap van je om in je eentje zo'n reis te maken!. Zaten er mensen naast je op de vlucht vanaf Abu Dhabi? Doe de fam. van Tom en Adrie de groeten van mij. Have fun !
    Oma xx

  • 26 Februari 2016 - 23:15

    Nel:

    Lieve Yara, niet jaloers

  • 26 Februari 2016 - 23:20

    Nel:

    Nou daar ben ik alweer. Fijn, je typt een hele tekst en valt alles weg.
    Ik schreef, niet jaloers maar knap dat je dit doet. Geniet maar lekker en groetjes daar. We volgen je op afstand. Dikke knuffel van ons 4tjes

  • 27 Februari 2016 - 10:05

    Petra En André :

    Doe T&A maar de groeten van ons en geniet er nog maar even van.
    Grtz P&A

  • 27 Februari 2016 - 18:35

    Hennie Vlierman:

    Hallo Yara,
    Van je oma hoorde ik dat je ging backpacken(schrijf ik dat goed?)
    Harstikke leuk.Als ik nu zo jong was als jij leek me dat ook geweldig.
    Geniet er maar van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 24 Jan. 2016
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 9843

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 22 Mei 2016

Australië

Landen bezocht: