Leuke dagen - Reisverslag uit South Perth, Australië van Yara Schotel - WaarBenJij.nu Leuke dagen - Reisverslag uit South Perth, Australië van Yara Schotel - WaarBenJij.nu

Leuke dagen

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

28 Februari 2016 | Australië, South Perth

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn 1e verslag hebben kunnen lezen! Ik heb het hier erg naar mijn zin, het is heerlijk weer hier en de omgeving is prachtig! Afgelopen vrijdag ben ik met mijn tante naar Bunbury geweest, daar heeft ze mij het strand laten zien. Daarna hebben we boodschappen gedaan in de Farmers Market en een grote supermarkt. Smiddags was ik even terug in mijn verpleegkundige rol, mijn oom en tante zijn vrijwilligers bij de ambulance in Brunswick en omgeving. Zij kregen die middag een oproep, ik ben toen met mijn oom mee gereden op de ambulance en mocht ik helpen. Dat was een leuke en interessante ervaring!!
Zaterdag ging ik met mijn oom, tante en nicht touren langs prachtige stranden, duinen en baaien. We reden naar Busselton beach waar we een ijsje aten. Vervolgens via Dunsborough en Meelup bay naar Bunker bay, daar hebben we gezwommen in de zee. Toen we op het strand zaten zagen we in de verte een dolfijn zwemmen! Hierna reden we verder naar Eagle bay waar we gingen lunchen bij een bierbrouwerij. Vervolgens reden we via Yallingup naar Canal Rocks, daar was het prachtig! (Zie foto's). Daarna reden we via Cowaramup terug naar Brunswick. Onderweg zagen we heel veel wijngaarden. Na deze leuke lange dag kregen mijn oom en tante weer een oproep en ben ik wederom mee gegaan op de ambulance! :-)
Vandaag (zondag) zijn we naar gnomesville geweest (bedankt voor de tip Astrid), dat is een klein "dorpje" in de bossen waar enorm veel tuinkabouters (gnomes) staan. Grappig om te zien, veel mensen kopen een kabouter en zetten hun naam en woonplaats erop en zetten hem daar neer. Daarna hebben we bij een brouwerij nog wat gedronken en gegeten. Een gezellige leuke dag!

Tot de volgende keer!!

  • 28 Februari 2016 - 21:33

    Wil Ouwendijk:

    Hoi Yara,
    Leuk om je blog te lezen, en wat hebben jullie een lekker weer daar zeg, ..we worden jaloers...
    Veel plezier, groetjes van A&W

  • 28 Februari 2016 - 22:27

    Oma:

    Hé leuk. In Bunbury zijn we ook geweest. Grote supermarket hé. En wat heb je lekker weer! Hier is het koud hoor. Geniet er maar van!.
    Oma xx

  • 29 Februari 2016 - 07:15

    Astrid:

    Heerlijk, lekker touren langs die geweldige kust en relaxen op het strand na zwemmen in zee.
    Spannend om mee te gaan op de ambulance van je oom en tante
    Leuk dat je bij de kabouters bent geweest, blijf genieten, ik geniet in ieder geval van je verhalen!
    cu's
    Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 24 Jan. 2016
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 9853

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 22 Mei 2016

Australië

Landen bezocht: