Dolfijnen & kangoeroes - Reisverslag uit South Perth, Australië van Yara Schotel - WaarBenJij.nu Dolfijnen & kangoeroes - Reisverslag uit South Perth, Australië van Yara Schotel - WaarBenJij.nu

Dolfijnen & kangoeroes

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

02 Maart 2016 | Australië, South Perth

Hello!

Afgelopen dagen weer leuke dingen mee gemaakt en gezien!! Maandag was een rustig dagje, van het mooie weer genoten en aan het einde van de middag met mijn nicht en haar kinderen bij een vriendin van haar op bezoek geweest in Bunbury. Daar aten we wat en daarna gingen we naar een uitkijktoren in Bunbury. Daar hadden we een prachtig zicht op de ondergaande zon, zee, strand, villa's en de haven. Dinsdag ben ik met mijn tante naar Bunbury geweest, mijn tante had ergens een afspraak en ik ging terwijl het stadje in. Daarna zijn we naar het strand gereden om dolfijnen te zien, we zagen ze niet dus we reden wat verder naar het uiteinde van het strand. Ik heb daar een stukje over een rotsen pier geklommen en toen zag ik 3 of 4 dolfijnen zwemmen! Super leuk om te zien :-) Smiddags hebben we een stukje met de hond gewandeld. Vandaag (woensdag) ben ik met mijn oom en tante naar Harvey gereden, daar is een grote dam. Ook dit was weer prachtig om te zien, het grote meer en de mooie natuur. We hebben over de dam gewandeld. Daarna reden we via een paar stranden naar Australind. Daar liepen heel veel kangoeroes! Ze kwamen best dichtbij, leken heel nieuwsgierig! Dat was een leuke ochtend. Morgen ga ik met mijn oom, tante en 2 nichten lunchen in Mandurah. Daar woont één van mijn nichten (Ann) samen met haar man en 2 kinderen. Ik ga met hun en vrienden van hun van vrijdag tot maandag kamperen in Jurien Bay. Dit ligt een stuk boven Perth. Het schijnt daar erg leuk te zijn, ik heb er in ieder geval zin in!

Volgende week weer een verslag :-)

P.s. Zie foto's!

  • 02 Maart 2016 - 14:58

    Oma:

    Hi Yara, ik heb alle plaatsen, die jij noemt opgezocht. Zo te zien heb je al aardig wat kilometers (mee)gereden.
    Leuk dat de familie je zoveel mogelijk laat zien. Mooi is het daar hé. Enjoy !! Dikke kus van Oma!

  • 02 Maart 2016 - 15:09

    Ellen:

    Heey Yaar!

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en wat een prachtige foto's!
    Geniet er met volle teugen van en ik kijk alweer uit naar je volgende blog!

    Xx

  • 04 Maart 2016 - 23:30

    Betty:

    Hi Yara,
    Wat is het leuk om je reisverslagen te lezen. Net even door al je foto's heen gegaan. Geweldig! Wat heb je nu al veel gezien. Heel veel reisplezier en ik kijk uit naar je volgende verslag. xx Betty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 24 Jan. 2016
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 9817

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 22 Mei 2016

Australië

Landen bezocht: